Welkom bij de Vioolschool!

Vioolles van Silvain Kroon in Barendrecht, Rhoon en Badhoevedorp.

Ook vioolles online!

Krijg vioolles van een super enthousiaste vioolleraar met grote ervaring en passie in het lesgeven aan alle leeftijden. Voorop staat het geweldige speelplezier! Samen werken we intensief aan het gedegen ontwikkelen van je vaardigheden op dit prachtige instrument, passend bij je eigen muzikale interesse.

De viool: een prachtig instrument, vol emotie! Zangerig, teder en intens. Heerlijk om mee bezig te zijn, te ontdekken. Een uitdaging, leerzaam en verrijkend! Om te delen met anderen.

Wil je graag viool leren spelen? Ben je benieuwd naar je muzikaal talent? Ik ben een vrolijke violist en viooldocent. Je kunt rekenen op een zeer persoonlijke, motiverende aanpak, inspirerend lesmateriaal, flexibele afspraken en concurrerende lesprijzen.

De Vioolschool heeft een bloeiende lespraktijk. Uit de wijde omtrek komen leerlingen om hun vaardigheden op dit mooie instrument te vergroten..